kolmapäev, 25. september 2013

Hola


Niisiis,

Alustan siis sellest , et nädal tagasi toimus mitmepäevane suur paraad kus vist kuskil tuhat inimest üle Uruguay ratsutasid läbi paysandu hobustega ma ei mäleta kuhu..
Aga vaatepilt oli, hmm, päris huvitav :D
Ja kahte videot ma ei osanud pöörata õigetpidi :D ei viitsinud mässata.
+ see esimene video, sellel näete haigla streiki..
ja ühel videol näete, et me sõidame kuskil auto kastis või kuidas seda nimetatakse.. see on 100% normaalne siin, tänavatel on see nii normaalne vaatepilt kui inimesed  või koerad sõidavad sedasi taga istudes sedasi :D

                                                                 Minu needistaja :D
                           Minu neet hetkel, ärge muretsega, 2 nädala pärast saan juba pisikese panna :D
Siis käisin meie (sugulaste) või kellegi pulmas, suur ja uhke :D
kuskil 200 inimest oli.
Pool tundi tseremooniat, siis mindi edasi pidusse :D kohas kus tähistati olid kümnesed lauad, pööraselt kena oli, tellitud fotograaf ja dj ja kelnerid ja asjad kõik.. :D koguage toodi suupisteid ja asju MIS OLID VÕRRATUD. Pearoog jõudis meieni kell 2 öösel ja tort kell 4, pulmad ise toimusid 21.30 vist? :D
TOIT ON LIHTSALT VÕRRATU JA TORDID.... aaahggg :D nii nämm
Nii, et siin on kõik suht hiline. Pulmade jaoks ostsin kleidi ja kingad millest mul kahjuks teile pilti veel ei ole. Aga tantsitud sai palju ja nalja sai palju :D Mulle tundub, et nende lemmik laul sellistel pidudel lasta on YMCA, xD ja nad tantsivad seda kaasa :D Kui kuskilt pilte saab, siis lisan need siia ka.

Ja siis paar päeva tagasi käisime pitsat yfukatega söömas õhtul ning siis ilmus sinna ka ajalehest fotograaf kes meist pilte tegi ja nimesid küsis, nii et we are famous :D

Täna käisin tegin väikese nalja, tegin omale piercingu, septumi :D ja kriitikat paljudelt teilt on oodata, ma tean, aga ma arvan, et see on väga ilus!

Ja siis läksin panka, proovisin võtta vällja raha juba ma ei tea mitmendat korda, kuid sõber oli seekord kaasas, kuid ei siis ei saanud hakkama. Ma siis võtsin välja oma eesti noortekaardi kuna seal peal oli VISA Electron või midagi taolist peal kirjas, et proovime siis seda.. masin sõi lõpuks lihtsalt mu kaardi ära :D
Läksime siis panka sisse, et küsida kas saaks seda kuidagi kätte. Saime hurra!! :D Ja saime veel krediidikalt raha ka mis on eriti hea, sest nüüd tean, et mul on viis ise seda kätte saada nüüd siit :D

See nädalavahetus on mul tihe graafik, reedel lähen klubisse POLO ja laupäeval lähen kuskile klubisse või kohta kus esineb Uruguay mingi kuulus rokk bänd ja pühapäev on mingi vabaõhu värk kuskil pargis kuhu rahvas koguneb :)

Tõin lühidalt kokku siis toimuva.




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar