neljapäev, 12. september 2013

.

Btw kui sünnib tütar, siis tehakse talle kohe peale sündi kõrvarõngaaugud :D

Koolist rääkides, siis see nädal ma nagu ei teagi palju ma seal käinud olen. Täna oli vist kokku 3 tundi mis ära jäid ja siis me rääkisime niisama juttu, mängisime klaverit jnejne :D
Matemaatika õpetaja on alati nii elevil mind õpetades, :D filosoofia ja kirjandus on siiamaani kõige igavamad tunnid ajalugu ka vist.. :D seal ma väga midagi ei tee.. füüsika, noh see ka .
Matemaatikas üsna lõbus :D , Inglise keeles saan ma kõigest aru, hurraaa :D muusika on chill.
Teatri tund mulle nii väga ei istu, see on reedeti ja seda on 3 tundi.. ma alati suren kui see on :D
Tunnetan piinlikust, ega keegi ei naera või ei tekita piinliku olukorda, suht võimatu, kõik on väga sõbralikud ja seltsivad ja toredad :D Ma lihtsalt muretsen seal liiga palju..
plastica - see on mingi enamvähem kunsti tund ja educacion civica - ühiskonnaõpetus, ciudadana - mingi kodaniku õpetuse laadne asi.. nüüd on kõik tunnid siin välja toodud mis mul üldse on :D ( füsa,aja,musa,mata,kunst,ühiskond,filosoofia,kirjandus,inka,kodaniku õ.,teater )
Homme õnneks jääad teatri tunnid ka ära.. ¿porque? ära küsi ma ei tea ka. :D
Need pildid on saali ustest , ruum kus toimuad esinemised jne. Õpilaste enda joonistatud nagu ka mujal terves koolis . ( seinad, trepid, uksed jne.. )


Täna joonistas üks tüdruk mulle pildi, ta oskab no nii ropult hästi joonistada.. kahjuks kvaliteet ei näita seda välja ,aga vaadates ta pilte.. jesus , :D ( Seda kvaliteeti ei anna ollagi siin )

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar